Gyakori kérdések

Előny a sportmúlt, de nem feltétel, óráinkhoz bármikor csatlakozhatsz.

Óráink vegyesek, ez azt jelenti, hogy kezdőtől haladó szintig bárki részt vehet rajtuk.

Általában 5 éves kortól ajánljuk. Mindenféleképpen javasolunk egy próbaórát, hogy megtudd, gyerkőcödnek mennyire megterhelő a 75 perc koncentráció és fizikai terhelés.

Rövid ujjú pólót vagy trikót és sportmelltartót javasolunk, illetve olyan rövidnadrágot, ami térd felett ér.

Cipőre nem lesz szükséged. Ha zokniban jobban érzed magad, azt nyugodtan hozhatsz, de az óra felénél biztosan kérni fogjuk, hogy vedd le a gyakorlatok könnyebb kivitelezése érdekében.

Minden órát bemelegítéssel kezdünk, majd a tudásszintednek megfelelő erősítő gyakorlatok következnek, ezek után pedig régebbi és új elemek gyakorlásával folytatjuk az órát. Az óra utolsó 5 percét nyújtással zárjuk.

Minden óránk 75 perces.

Ez nagyon egyénfüggő, hiszen mindenki a saját tempójában fejlődik. Természetesen, ha minél gyakrabban jársz edzésre, annál több időd és lehetőséged van a gyakorlásra és fejlődésre.

2-3 alkalmat javasolunk egy héten, de ha ennél kevesebbszer van rá időd, akkor is tudsz fejlődni, hiszen egyéntől függő a fejlődés menete.

Ha rúdsportolsz, kötöttebbé válik az izomzatod, ezért szükséges hogy ezeket az izmokat alaposan megnyújtsuk. Illetve ezeken az órákon fejlesztheted a hajlékonyságodat, ugyanis vannak rudas elemek, amelyek egy bizonyos hajlékonyságot megkövetelnek.

Időpont foglalás